حالا مرا ببوس حالا مرا ببوس .

حالا مرا ببوس

فروش عمده لنت ترمز

گروه صنعتي و بازرگاني آريا فراز پارت آماده­ ارائه­ ي خدمات فروش عمده­ لنت ترمز به شما مشتريان عزيز مي­باشد و اين تضمين را به شما مي­دهد كه بهترين توليد كننده را براي اين كار انتخاب كرده­ايد. فروش عمده­ لنت ترمز در زمره­ ي تخصص­هاي اين گروه صنعتي خوش نام و خوش آتيه مي­باشد. اين شركت به دليل استفاده از استانداردهاي جهاني بهترين كيفيّت را با نازل­ترين قيمت در اختيار شما قرار مي­دهد. در اين مقاله قصد داريم تا به شما عزيزان شرح دهيم كه چرا بايد به گروه صنعتي و بازرگاني آريا فراز پارت در زمينه­ي فروش عمده لنت ترمز تيگران اعتماد نماييد.

فروش عمده لنت ترمز

دارا بودن از سابقه ­اي درخشان در زمينه­ ي فروش عمده­ لنت ترمز

گروه صنعتي و بازرگاني آريا فراز پارت داراي سابقه­اي درخشان در زمينه­ي توليد و تأمين قطعات يدكي خودرو مي­باشد و بيش از ? دهه است كه در اين زمينه فعّاليّت مي­كند. اين گروه صنعتي و بازرگاني سابقه­ي زيادي در زمينه­ي توليد و فروش عمده­ لنت ترمز دارا مي­باشد و از تكنولوژي­هاي روز دنيا براي توليد محصولات خود استفاده مي­كند و به همين دليل است كه خريداران در زمينه­ي فروش عمده­ لنت ترمز به گروه صنعتي و بازرگاني آريا فراز پارت اعتماد كامل دارند. تنها كافيست تا به نمايندگي­‌هاي معتبر اين گروه صنعتي براي فروش عمده­ لنت ترمز مراجعه كنيد تا از كيفيّت محصولات و بازده آن­ها حيرت زده شويد.

ارائه­ ي گارانتي كتبي معتبر براي تمامي‌لنت­هاي ترمز در هنگام فروش عمده­ لنت ترمز به مشتري

تيگران اولين لنت ترمز توليد شده در داخل ايران مي­باشد كه از ضمانت نامه­ ي معتبر بهره مي­برد و ايده­ي ارائه­ي ضمانت نامه براي لنت ترمز اوّلين بار توسّط اين گروه صنعتي و بازرگاني در بازار اجرا شده است. اين شركت از چندين سال سابقه­ي درخشان در زمينه­ي فروش عمده­ لنت ترمز بهره مي­برد و به همين دليل تمامي‌جنبه­هاي بازار را مورد ارزيابي قرار داده است تا نياز بازار را به صورت صحيح مورد شناسايي قرار دهد و براي مرتفع كردن اين نياز­ها اقدام نمايد. برخي از لنت­هاي بي­كيفيّت بعد از گذشت مدّتي شروع به توليد دود، بو و يا صدا مي­نمايند كه اين موارد نشان دهنده­ي كيفيّت نا مناسب اين محصولات مي­باشد. چنانچه شما در زمينه­ي فروش عمده­ لنت ترمز به اين شركت خوش نام اعتماد كنيد از گارانتي محصولات اين شركت برخوردار خواهيد شد. به همين دليل، چنانچه لنت خريداري شده توسّط شما هر كدام از اين ? علّت را دارا بود گروه صنعتي و بازرگاني آريا فراز پارت با كمال ميل اين محصولات را براي شما با نمونه­هاي جديد تعويض خواهد كرد و به همين دليل است كه بسياري از مشتريان اين شركت در زمينه­ي فروش عمده­ لنت ترمز به اين گروه صنعتي اعتماد كامل دارند. گارانتي كتبي لنت ترمز تيگران به همراه جعبه­ي اين لنت ترمز موجود مي­باشد و نمايندگي­هاي رسمي‌اين شركت در هنگام فروش عمده­ لنت ترمز به شما عزيزان اين گارانتي كتبي را در اختيار شما قرار خواهند داد.

شركت آريا فراز پارت بهترين خدمات فروش عمده­ لنت ترمز به مشتريان خود ارائه مي­دهد!

فروش عمده لنت ترمز

 

عدم ايجاد خوردگي در ديسك چرخ خودرو

خوردگي در ديسك چرخ خودرو از مشكلات شايع استفاده از لنت­هاي ترمز بي­كيفيّت مي­باشد و اين امر مي­تواند هزينه­هاي بسياري را براي مشتريان ايجاد نمايد. گروه صنعتي و بازرگاني آريا فراز پارت در زمينه­ي توليد و فروش عمده­ لنت ترمز از جديد­ترين تكنولوژي­هاي موجود استفاده مي­نمايد و به همين دليل است كه لنت­هاي ترمز توليد شده توسّط اين گروه صنعتي كم­ترين ميزان خوردگي را در ديسك چرخ خودرو ايجاد مي­كنند تا ضمن دارا بودن از مقاومت مناسب، كم­ترين آسيب را به بخش­هاي ديگر سيستم ترمز خودرو وارد كنند. چنانچه براي خريد لنت ترمز تيگران به واحد فروش عمده­ لنت ترمز اين شركت مراجعه كنيد كارشناسان اين شركت تمامي‌اطّلاعات مورد نياز شما را در اختيارتان قرار خواهند داد و شما مي­توانيد از كيفيّت بالا در كنار قيمت مناسب لنت ترمز تيگران  بهره­مند شويد.

اين شركت از بهترين مواد اوليه براي ساخت لنت­ ترمز استفاده مي­كند

فروش عمده لنت ترمز

لنت ترمز پژو تيگران

استفاده از فرمولاسيون پيشرفته براي توليد لنت ترمز تيگران

گروه صنعتي و بازرگاني آريا فراز پارت از بهترين و پيشرفته ترين متود­ها و با كيفيت ترين مواد اوليه براي توليد لنت ترمز تيگران استفاده مي­كند و به همين دليل است كه تأمين كنندگان عمده­ي قطعات خودرو براي خريد اين لنت ترمز به واحد فروش عمده­ لنت ترمز اين شركت مراجعه مي­كنند تا از كيفيت بي نظير يك محصول ايران بهره­مند شوند. در ساخت لنت ترمز تيگران از بيش از صد نوع ماده­ ي اصطكاكي مختلف استفاده شده است تا شما از يك ترمز دقيق، امن و مطمئن برخوردار شويد. اين شركت به دليل دارا بودن از سال­ها تجربه در زمينه­ فروش عمده­ لنت ترمز از تجارب گذشتگان در كنار تخصّص مهندسان بهره برده است تا چنين محصول با كيفيتي را براي مصرف شما عزيزان توليد نمايد تا شما عزيزان بيش از پيش با كيفيّت محصولات توليد شده توسّط گروه صنعتي و بازگاني آريا فراز پارت آشنا شويد. لازم به ذكر است كه نمايندگي­هاي اين شركت معتبر در هنگام فروش عمده­ لنت ترمز تمامي‌اطّلاعات مورد نياز شما را در اختيار شما قرار خواهند داد و به اين ترتيب شما عزيزان مي­توانيد خاطره­اي دل­نشين را از همكاري با اين گروه صنعتي با خود به همراه داشته باشيد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۸:۳۵ توسط:sam موضوع:

ملزومات برگزاري وبينار چيست؟

موارد مهمي وجود دارد كه پيش از برگزاري وبينار و كلاس آنلاين بايد آن‌ها را مد نظر قرار بدهيد. در اين مطلب ملزومات برگزاري وبينار و يك از پلتفرم هاي عالي جهت برگزاري كلاس مجازي را معرفي مي كنيم.

1. مدت زمان برگزاري وبينار

زمان اغلب وبينارها بين 45 تا 60 دقيقه و ساختار اغلب آن‌ها به اين ترتيب است كه ميزبان يك موضوع مشخص را معرفي مي‌كند، دقايقي به پرسش و پاسخ مي‌گذرد و در نهايت به يك sales pitch (سخنراني كوتاه براي ترغيب مخاطب به خريد) ختم مي‌شود.

بنابراين ابتدا بايد يك موضوع مشخص براي وبينار خود پيدا كنيد. اين موضوع بايد مورد علاقه مخاطبانتان باشد، لذا بهتر است كه نگاهي به پرسش‌هاي رايج مشتريان و دنبال كنندگان كنوني خود داشته باشيد و ببينيد كه چه موضوعات و مسائلي بيشتر مطرح شده‌اند. اگر به دنبال استفاده از وبينار در راستاي بازاريابي و فروش هستيد موضوع آن بايد با كسب‌وكار شما مرتبط باشد.

پس از تعيين موضوع، بايد رئوس مطالب آن را مشخص كنيد و سپس با استفاده از برنامه‌هايي مانند پاورپوينت، يك مجموعه اسلايد براي آن بسازيد. دقت كنيد كه براي تبليغ وبينار نيز بايد يك برنامه بازاريابي داشته باشيد. به عنوان نمونه در اين راستا مي‌توانيد از ايميل، شبكه‌هاي اجتماعي، وب‌سايتتان و تبليغات پولي استفاده كنيد. پس از پرداختن به اين جزئيات مي‌توانيد به سراغ مسائل فني برويد.

2. ملزومات فني برگزاري وبينار

مسائل فني كه بايد براي برگزاري وبينار به آن‌ها توجه داشته باشيد عبارت‌اند از:

- پلتفرم وبينار

يكي از اولين اقدامات فني، انتخاب پلتفرم يا يك سرويس دهنده براي برگزاري وبينار است. خوشبختانه در اين زمينه كمبودي وجود ندارد و گزينه‌هاي متنوعي (از رايگان گرفته تا پلتفرم‌هايي با هزينه‌هاي بسيار بالا) در دسترس قرار دارد.

تقريباً تمامي پلتفرم‌هاي پولي، امكانات تعاملي مانند گفتگوي زنده، نظرسنجي و امكان به اشتراك گذاري صفحه نمايش و وبكم را در اختيار ميزبان قرار مي‌دهند. به علاوه، اين امكان را نيز به شما مي‌دهند تا وبينار را ضبط كنيد و براي آن برنامه بازپخش تعيين كنيد. قيمت هر سرويس عمدتاً بر اساس تعداد شركت كنندگان در وبينار تعيين مي‌شود.

البته چنانچه بودجه محدودي داريد مي‌توانيد از قابليت پخش زنده شبكه‌هاي اجتماعي مختلف و از جمله يوتيوب نيز استفاده كنيد. مشكلي كه در رابطه با اين پلتفرم‌ها وجود دارد اين است كه اساساً براي برگزاري وبينار ساخته نشده‌اند و لذا هر كدام شما را با محدوديت‌هاي خاصي روبرو مي‌كنند.

يكي از پلتفرم هاي كه شما مي توانيد كلاس خود را به رايگان در آن ايجاد كنيد پلتفرم برگزاري وبينار ايلرنو (elearno.ir) مي باشد.

در ايلرنو مي توانيد در 30 ثانيه كلاس آنلاين ايجاد كنيد.

- دوربين

مورد ديگري كه به آن نياز داريد يك دوربين است تا مخاطبانتان بتوانند شما را ببينند. از اين طريق، امكان ايجاد رابطه بهتر و نزديك‌تري با مخاطب فراهم مي‌شود و برند شما شخصيت پيدا مي‌كند.

چنانچه دوربين مناسبي در دسترستان نيست مي‌توانيد از وبكم لپ‌تاپتان استفاده كنيد، اما توجه داشته باشيد كه وبكم داخلي لپ‌تاپ كيفيت و امكانات زيادي ندارد. به علاوه، مي‌توانيد از يك دوربين يا وبكم USB بهتر استفاده كنيد تا كنترل بيشتري بر روي موقعيت دوربين داشته باشيد. دقت كنيد كه كيفيت تصوير در وبينار بسيار مهم است و وجود تنظيمات بيشتر در دوربين انتخابي شما مي‌تواند به عامل مهمي در جذابيت و بهبود هرچه بيشتر آن تبديل شود.

- ميكروفون

ميكروفون ابزار ديگري است كه در برگزاري وبينار به آن نياز خواهيد داشت. در اينجا نيز همانند دوربين، گزينه‌هاي متنوعي در دسترس شماست كه با توجه به بودجه و تمايل خودتان مي‌توانيد انتخاب كنيد؛ فقط دقت داشته باشيد كه ميكروفون‌هاي داخلي به دليل كيفيت پايين و نويز بالا به هيچ وجه گزينه مناسبي محسوب نمي‌شوند.

- ارتباط اينترنتي

سرعت اينترنت شما نقش مهمي در رواني و كيفيت وبينارتان خواهد داشت. حالت ايده آل، سرعت دانلود و آپلود بين 4Mbps و ترجيحاً 15Mbps است.

سرعت اينترنت خود را با ابزارهايي مانند سايت SpeedTest.net امتحان كنيد و در صورت لزوم با سرويس دهنده خود در مورد افزايش آن گفتگو كنيد.

منبع: پلتفرم برگزاري وبينار و كلاس مجازي ايلرنو (elearno.ir)


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۲۳:۲۵ توسط:sam موضوع:

استفاده از آب نمك براي آبياري

استفاده از آب نمك براي آبياري به دليل دسترسي كم منابع آب شيرين براي جنگل هاي زراعي در برخي مناطق باعث نگراني مي شود. با اين حال ، شوري مي تواند بر جمعيت گياهان مانند Populus تأثير منفي بگذارد. در اينجا از تكنيك هاي مغناطيسي براي بررسي تأثيرات آنها در بهبود تحمل شوري در پوپلوس استفاده شده است. آزمايش هاي آبياري پوپلوس با استفاده از آب مغناطيسي (MW) و آب غير مغناطيسي (NMW) انجام شد و رشد و نمو نهال در نهال هاي گلدان يك ساله Populus us euramericana ‘Neva در شرايط فيزيولوژيكي مورد ارزيابي قرار گرفت. براي كنترل آب آبياري از دستگاه تصفيه مغناطيسي ميدان مغناطيسي با شدت كم استفاده مي شود. دو سطح شوري متوسط ??، 0 و 4.0 گرم L-1 NaCl با MW و NMW استفاده شد و در نتيجه چهار تيمار آب آبياري حاصل شد. آزمايشات مطابق با يك طرح بلوك تصادفي تك عاملي انجام شد. رشد نهال ؛ زيست توده برگ ، ريشه و ساقه پارامترهاي فتوسنتز و محتواي تغذيه اي اندازه گيري شد. نتايج نشان داد كه در مقايسه با تيمار غير مغناطيسي (NMT) ، تيمار مغناطيسي (MT) منجر به بهبود ارتفاع گياهچه ، قطر پايه ، سطح برگ و زيست توده برگ و ريشه مي شود (اما زيست توده ساقه نيست). نرخ خالص فتوسنتز ، هدايت معده ، غلظت CO2 بين سلولي و بازده آب در MT افزايش يافت ، در حالي كه ميزان تعرق و مقدار محدود كننده روزنه در MT در مقايسه با NMT كاهش يافت. علاوه بر اين ، MT باعث پيشرفت ريشه مي شود همانطور كه با پيشرفت در طول ، سطح ، قطر متوسط ??، حجم و نوك ريشه ديده مي شود. تجزيه و تحليل محتواي ريز مغذي ها نشان مي دهد كه MT منجر به محتواي بالاتر آهن ، روي و مس در برگ و ريشه و محتواي كمتر منگنز مي شود. MT منجر به افزايش مقدار C و P و افزايش نسبت C / N در برگها شد ، اما مقدار N كاهش يافت. در ريشه ها ، محتواي C و نسبت C / N و C / P افزايش يافت. اين نتايج نشان مي دهد كه به نظر مي رسد آبياري MW باعث رشد گياهچه ، رشد ريشه ، فتوسنتز و محتواي مواد مغذي معدني مي شود. خصوصيات آب نمك توسط MT بهبود يافت ، نشان مي دهد كه MT مي تواند با آب نمك تيمار شود براي آبياري استفاده شود.

آب تصفيه شده مغناطيسي سالهاست كه در اروپا و آسيا استفاده مي شود. در 10 سال گذشته ، اين ايده "جديد" در ايالات متحده گسترش يافته است. اين به برش لوله ، برق يا نگهداري نياز ندارد و تقريباً براي هميشه ادامه دارد. كافي است آهن ربا را به همراه زيپ ها به لوله وصل كنيد.

 

كيت هاي سختي گير آب مغناطيسي با تغيير ساختار مولكولي آب هنگام عبور از يك ميدان مغناطيسي ، مي توانند به حل مشكلات آب سخت در سيستم آبياري ، خانه يا محل كار شما كمك كنند. بار مغناطيسي آهك / كلسيم را به حالت تعليق در مي آورد تا ديگر به ديواره هاي لوله يا قطره چكان ها متصل نشود. آنها حتي سپرده هاي موجود را كه پس از آن از سيستم دور انداخته مي شوند ، حذف مي كنند. يك مزيت اضافه شده اين است كه مواد معدني در دسترس گياهان شما قرار مي گيرد تا براي رشد سالم استفاده كنند.

 

زير زمين يا روي لوله آهني استفاده نشود!

 

نحوه استفاده از آهن ربا براي تصفيه آب

براي استفاده در منزل ، ماژول MAG2 از دو مجموعه آهنرباي MAG1 تشكيل شده است. يكي روي لوله آب سرد جايي كه وارد خانه مي شود و ديگري روي لوله خروجي مخزن آب گرم نصب شده است. آهنرباها مي توانند روي لوله كشي پي وي سي يا مسي كار كنند (روي لوله گالوانيزه يا آهني كار نمي كنند). اين ماژول هاي مغناطيسي به كاهش تجمع مواد معدني در لوله ها و افزايش كارايي ديگهاي آب گرم و ساير وسايل آب كمك مي كند. لكه هاي توالت و وان به شدت كاهش مي يابد. مقياس موجود در ديگ بخار و سيستم لوله كشي شما به صورت مغناطيسي در آب حل مي شود. نتيجه صرفه جويي قابل توجهي در انرژي و پول است!

 

ما مي توانيم مشكلات آب سخت شما را تسكين دهيم

تهويه آب مغناطيسي مشكلاتي را حل مي كند كه نرم كننده براي حل آنها طراحي شده است ، اما بدون افزودن نمك. اين امر مي تواند به طعم بهتر آب منجر شود ، زيرا در واقع اندازه مولكول هاي آب كاهش مي يابد. مولكول هاي كوچك آب مغناطيسي از قدرت پرداخت و جذب مغناطيسي بيشتري برخوردار هستند كه منجر به شستشو و شستشوي تميزتر مي شود و گازها و طعم نامطبوع گوگرد ، كلر ، فلورايد و غيره را به شدت كاهش مي دهد. رسوبات كلسيم در شير آب ، دوش و توالت نرم و حل مي شود. لكه هاي آب روي شيشه و كاشي كاهش مي يابد. بايد براي مدت زمان 90 روز نصب شود تا زمان لازم براي حل هر گونه وضعيت آب سخت منحصر به فرد را داشته باشد.

 

چه مدت طول مي كشد تا آهن ربا شروع به كار كند؟

هرچه بيشتر آب از سيستم عبور كند و حجم آب بيشتر باشد ، سنگ معدني سريعتر حل مي شود. بسياري از افراد در طي 2-3 روز اثرات مثبت را گزارش مي كنند ، اما حداقل 90 روز براي اثر كامل فرصت دارند


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۱۰:۴۷ توسط:sam موضوع:

آكادمي پزشكي دولتي سن پترزبورگ

آكادمي پزشكي دولتي سن پترزبورگ

آكادمي پزشكي دولتي سن پتربرزبورگ مچنيكو دوم(اسپسما) يك دانشگاه دولتي واقع در سن پترزبورگ روسيه است. اين دانشگاه يكي از قديمي ترين و بزرگترين دانشكده هاي عالي پزشكي روسيه است. دانشگاه در طول 112 سال سابقه خود همچنان به عنوان يكي از موسسات برجسته روسيه در زمينه پزشكي و آموزش متخصصان در زمينه پزشكي پيشگيري و باليني باقي مانده است. اين دانشكده اغلب به دليل تغيير نام در سال 1920 به عنوان دانشكده پزشكي دوم در سن پترزبورگ شناخته مي شود ، نسبت به دانشگاه پزشكي دولتي سن پترزبورگ ، كه كالج پزشكي اول ناميده مي شود. اين دانشگاه در حال حاضر بزرگترين بيمارستان بيماري هاي عفوني را در سن پترزبورگ احداث مي كند ، عنواني كه قبلاً توسط بيمارستان بوتكين كسب شده بود.

l4ca_x1.jpg

ان دبليو اس ام يو يك رسم طولاني در آموزش دانشجويان روسي و بين المللي دارد. بيش از 35000 فيزيك دان از دانشگاه فارغ التحصيل شدند. از زمان شروع برنامه بين المللي در سال 1947 بيش از 3500 فارغ التحصيل بين المللي از بيش از 50 كشور وجود داشته است.

در حال حاضر اين دانشگاه 5000 دانشجو دارد. برنامه هايي براي اتحاد اسپسما با ساير مدارس براي تشكيل دانشگاه پزشكي ايالتي جنوب غربي وجود دارد.

اين دانشگاه در سال 1907 به راهنمايي عضو هيئت علمي ولاديمير بختروف تاسيس شد و توسط دولت روسيه از طريق وزارت بهداشت بر اساس قوانين دولت روسيه توسعه يافت.

تغيير نام ها

907–1920 - دانشكده پزشكي انستيتوي روانشناختي

1920–1936 - موسسه پزشكي دوم لنينگراد

1936–1946 - موسسه با يك بيمارستان شهري متحد شد و به نام ايليا ايليچ مچنيكوف برنده نوبل نامگذاري شد

)1946–1994 - موسسه بهداشتي و بهداشتي لنينگراد به دستور هيئت وزيران اتحاد جماهير شوروي (شماره 14077 از 22.12.1946

)1994–1995 - آكادمي پزشكي دولتي سن پترزبورگ (فهرست سازمان جهاني بهداشت ، چاپ 7 ، صفحه 329

)1995–2011 - اين دانشگاه به نام دانشمند بزرگ روسي نامگذاري شد (سفارش شماره 1307-p ، مورخ 22/12/1995

2011 – هم اكنون - آكادمي پزشكي ايالتي سن پترزبورگ به دانشگاه پزشكي ايالتي شمال و غرب تغيير نام داد ، متخصص ارائه خدمات بهداشتي و درماني به ناحيه فدرال شمال غربي فدراسيون روسيه (دستور شماره 609 ، مورخ 23 ژوئن 2011)

فارغ التحصيلان برجسته تحصيل در روسيه

پوارو آنوخين(1926)(سايبرنتيك، نظريه سيستم هاي عملكردي))

سرگئي اليزاروفسكي (1934) (جراح جنگ جهاني دوم ، دندانپزشك)

الكساندر پانوف (1928)

ايوان گوركيان (1930) جراح و دانشمند

 (پيشگام جراحي قلب)وازيلي كولسو(1931)

سرگئي مرداشيوف  (1930)

لئونيد پرشينينوف (1931) (زنان ، زنان و زايمان)

آناتولي پورتنوف (19142006) ، روانپزشك برجسته روسي

 (قهرمان جنگ شوروي ، دكتر)اكاترينا ميخايلوا دمينا (1950)

 (روان درماني ، سكسولوژي)لو شلگو (1971)


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۱۹:۵۶ توسط:sam موضوع:

خريد ملك در استانبول

خريد ملك در استانبول

امروزه ميزان افرادي كه به خريد ملك در استانبول تمايل نشان مي دهند به طور قابل توجه اي نسبت به گذشته بيشتر شده است، اين افراد با مقاصد مختلف مانند اخذ اقامت و يا سرمايه گذاري به دنبال راهي براي خريد بهترين ملك موجود با توجه به عواملي مانند بودجه، هدف و... خود مي‌باشند به همين دليل ممكن است سوال‌هاي زيادي در مورد مزايا و موارد ديگري همچون شرايط اخذ پاسپورت و... براي آنها پيش آيد از اين رو ما در اين مقاله قصد داريم مطالب كارآمدي را در اختيار اين افراد جهت خريد ملك و همچنين اخذ اقامت در اين شهر قرار دهيم اگر شما نيز قصد داريد در استانبول ملكي خريداري كنيد تا انتهاي مطالب با ما همراه باشيد.

4imt_z6.jpg

ويژگي‌هاي اقامت در تركيه

 

 

مزيت و فوايد خريد ملك در استانبول

جالب است بدانيد كه كشور تركيه به دليل عوامل مختلف مانند داشتن آب و هوايي دلپذير، موقعيت جغرافيايي مناسب، تاريخچه تاريخي، مشابهت فرهنگي و... همواره يكي از گزينه‌هاي بسيار مناسب جهت مهاجرت ايرانيان به حساب مي‌آيد علاوه بر آن اقامت و خريد ملك در اين كشور مزاياي بي شماري نيز به همراه خواهد داشت.

مزيت خريد ملك در تركيه به شرح زير مي‌باشد:

  • اخذ شهروندي كشور تركيه: يكي از راه‌هايي كه افراد مي‌توانند شهروند كشور تركيه به حساب آيند خريد ملك در اين كشور است و همانطور كه ميدانيد بهترين و راحت ترين راه براي اخذ حق شهروندي كشور تركيه خريد خانه است زيرا در قانون جديد اين كشور مصوب سال 2018 آمده كه هر شخص از اتباع كشورهاي خارجي حق خريد خانه در اين كشور را خواهند داشت و با خريد ملكي به ارزش 250 هزار دلار مي‌توانند به راحتي از حق شهروندي نيز بهره مند شوند كه اين موضوع باعث تشويق افراد به مهاجرت و خريد خانه در اين كشور شده است.
  • امكان تحصيل در بهترين دانشگاه‌ها: دانشگاه‌هاي شهر استانبول در رده بندي علمي جهان داراي ارزش و اعتبار قابل قبولي مي‌باشند به همين خاطر بعد از خريد ملك مورد نظر امكان ادامه تحصيل با بهترين شرايط و كمترين هزينه براي افراد ميسر خواهد شد، البته عده اي هدف و مقصودشان از اقامت تركيه تنها تحصيل در دانشگاه‌هاي استانبول مي‌باشد، آنها با خريد خانه زودتر مي‌توانند به هدف خود دست پيدا كنند.
  • افزايش سرمايه: جالب است بدانيد كه رشد اقتصادي در كشور تركيه همواره سير صعودي دارد كه اين موضوع براي افراد سرمايه گذار سودهاي كلان در پي خواهد داشت زيرا با گذشت مدت زمان كوتاه ارزش ملك خريداري شده توسط آنها بالا رفته و به تبع سرمايه آنها نيز رشد مثبتي خواهد داشت به همين خاطر اگر قصد سرمايه گزاري در اين كشور را داريد بهترين راه براي شما خريد خانه و آپارتمان مي باشد البته لازم است قبل از اقدام به اين كار حتما از افراد با تجربه در اين حوزه مشورت بگيريد زيرا خريد برخي از ملك‌ها ارزش سرمايه گذاري نخواهد داشت.
  • استفاده از موقعيت استراتژيك: موقعيت قرارگيري اين كشور در ميان سه قاره باعث ايجاد شرايط ويژه اي شده كه افراد در كشورهاي مجاور را ترغيب به مهاجرت مي‌نمايد.
  • اخذ پاسپورت تركيه: پاسپورت اين كشور يكي از با اعتبار ترين پاسپورت‌ها در ميان كشورهاي ديگر است زيرا كساني كه اين پاسپورت را دريافت نموده اند توانايي سفر به حدود 26 كشور واقع در حوزه شينگن را پيدا خواهند نمود.
  • علاوه بر موارد گفته شده مي شود به مزيت‌هاي ديگري مانند دارا بودن مكان‌هاي توريستي متعدد، آب و هواي مطلوب و... اشاره كرد.

حال با توجه به مزيت‌هاي بسيار زياد خريد خانه در استانبول اگر به دنبال يك كشور نزديك و با شرايط ايده آل براي مهاجرت و سرمايه گذاري هستيد پيشنهاد ما به شما كشور تركيه و به خصوص شهر استانبول است زيرا با اين اقدام در مدت زمان بسيار كوتاهي شاهد پيشرفت‌هاي زيادي در زندگي خود خواهيد بود.

 

 

شرايط خريد آپارتمان در كشور تركيه

 

 

قوانين مربوط به خريد خانه در استانبول و موارد محدود كننده آن

اگر قصد خريد آپارتمان در استانبول را داريد بهتر است قبل از انجام هر اقدام نسبت به قوانين خريد خانه و موارد محدود كننده آن آگاهي كامل داشته باشيد زيرا در برخي مواقع ممكن است بدون داشتن اطلاعات كامل دست به خريد بزنيد و متحمل ضررهاي بسياري بشويد براي همين در اين قسمت مي‌خواهيم شما را با قوانين كشور تركيه در خصوص خريد خانه و محدوديت هاي اين امر آشنا نماييم.

قانون شماره 35 تركيه در بخش املاك و اراضي مصوب سال 2012 مي‌گويد كه برخي از اتباع كشورهاي ديگر امكان خريد ملك در كشور تركيه را دارند با اين شرط كه املاك و اراضي خريداري شده مي‌بايست بيشتر از 30 هكتار نباشد و همچنين در مناطق نظامي نيز واقع نشده باشد، بنابراين بهتر است قبل از خريد هر ملك يا اراضي ابتدا از سازمان‌هاي مربوطه در كشور تركيه استعلامات مورد نياز خود را انجام دهيد تا با خيال راحت و اطمينان كامل آن را از فروشنده بخريد.

توجه داشته باشيد اگر قصد خريد اراضي را بجاي زمين داريد لزوما بعد از گذشت دو سال از تاريخ خريد آن بايد به ساخت و ساز اقدام نماييد در غير اينصورت مشمول جريمه هاي متعدد و بطلان معامله خواهيد شد.

علاوه بر اين موارد، بعد از خريد خانه در صورت رعايت نكردن يكسري موارد ممكن است خريد شما باطل گردد كه اين موارد عبارت اند از:

  • هر گاه ملك خريداري شده موجبي براي نقض قوانين كشور تركيه گردد.
  • تاييد نشدن از سوي سازمان هاي مربوط مانند سازمان هاي امنيتي اين كشور.
  • انقضاي مدت مشخص شده براي شروع پروژه مورد نظر.
  • عدم ارائه گواهي پايان كار به سازمان مربوطه.
  • دارا نبودن تابعيت مجاز.

در مورد گزينه آخر لازم به ذكر است كه ايران جز كشورهايي است كه تابعيت مورد قبول براي خريد ملك در استانبول را دارد زيرا تنها اتباع برخي از كشورها مي‌توانند اقدام به خريد خانه و اقامت در تركيه نمايند.

اضافه بر آن در هنگام خريد مي‌بايست از فرم‌هاي مخصوص جهت انجام امور نقل و انتقال استفاده كنيد و همچنين بعد از گذشت سه سال از تاريخ خريد اجازه فروش ملك خريداري شده را خواهيد داشت بنابراين اگر در اين زمينه آگاهي كامل و تخصص لازم را نداريد بهتر است به مجموعه‌هاي تخصصي در حوزه خريد ملك در كشور تركيه مراجعه و انجام كارهاي قانوني را به آنها بسپاريد تا با مشكلات مختلف مانند ابطال معامله مواجه نشويد و با خيال راحت از مزيت‌هاي اقامت تركيه استفاده كنيد.

 

 

 

 

 

 

 

 

براي خريد ملك در استانبول چه مداركي نياز است

در صورت انتخاب ملك مورد نظر كه مي‌تواند خانه، آپارتمان، زمين و... باشد مي‌بايست مدارك مورد نياز را براي انجام معامله آماده نماييد كه اين مدارك كمي متفاوت تر از مداركي خواهد بود كه در معامله‌هاي داخلي به آن نياز است.

مدارك مورد نياز براي خريد ملك در استانبول به صورت زير است:

  • سند ملك مورد نظر به همراه اطلاعات تكميلي مانند آدرس دقيق، تاديه اخذ شده از سازمان ثبت اسناد و... .
  • مدارك شناسايي ترجمه شده خريدار و همچنين پاسپورت وي، در اينجا بايد دقت داشته باشيد كه مدارك شناسايي ترجمه شده حتما توسط نوتر تاييد شوند زيرا در غير اينصورت قابل قبول نخواهد بود.
  • پرداخت نمودن عوارض كامل مربوط به شهرداري و ارائه رسيد آن.
  • 2 قطعه عكس 4*6 با رعايت خصوصيات مورد قبول از خريدار و همچنين فروشنده.
  • داشتن وكيل و حضور وي در جلسه به همراه ارائه اصل وكالتنامه رسمي ترجمه شده كه مي‌بايست به تاييد دادگستري و وزارت خارجه رسيده باشد.
  • حضور دو نفر شاهد واجد شرايط.
  • حاضر بودن مترجم رسمي مورد وثوق در جلسه.

همانطور كه مشاهده فرموديد آماده سازي برخي از مدارك نياز به وقت زيادي دارد به همين خاطر توصيه مي‌شود از چند ماه قبل از تاريخ معامله اين مدارك را آماده كنيد تا كارهاي خريد ملك در استانبول براي شما به سرعت پيش رود.

 

سريع ترين راه اخذ پاسپورت تركيه

 

 

مراحل گرفتن پاسپورت تركيه

پيش تر گفتيم كه پاسپورت تركيه يكي از معتبر ترين پاسپورت‌ها مي‌باشد كه اجازه ورود به 26 كشور عضو شينگن را دارد براي همين برخي از افراد تنها به دنبال اخذ اين پاسپورت معتبر براي اخذ مجوز ورود به ديگر كشورها هستند.

هر اتباع ايراني با خريد ملكي به ارزش حداقل 250 هزار دلار به راحتي و بدون مشكل مي‌تواند پاسپورت اين كشور را به دست آورد اما در گذشته قبل از تصويب قانون جديد هر فرد بايد حداقل به ميزان يك ميليون دلار آمريكا سرمايه در اختيار مي‌داشت كه اين شرايط امروزه به 250 هزار دلار كاهش پيدا كرده و شانس افراد براي اخذ پاسپورت را بسيار بالا برده است.

يكي ديگر از ويژگي‌هاي اخذ اين پاسپورت عدم نياز به اقامت در تركيه مي‌باشد زيرا برخي كشورها تنها در صورت اقامت در آن كشور به افراد اجازه اخذ پاسپورت را مي‌دهند اما شما مي‌توانيد فقط با خريد يك ملك به اين هدف برسيد و سختي زيادي را متحمل نشويد.

سخن پاياني

به طور خلاصه اقامت تركيه و خريد ملك در شهر استانبول براي افراد با هدف‌هاي مختلف مانند تحصيل نمودن، سرمايه گذاري، راه اندازي كسب و كار، سفر به ديگر كشورها به كمك پاسپورت معتبر و... مي‌تواند مزيا و فوايد زيادي را به همراه داشته باشد اما براي جلوگيري از ضرر و زيان‌هاي احتمالي حتما قبل از انجام هر كار با افراد متخصص در اين حوزه مشورت كرده تا آنها با توجه به نياز شما بهترين ملك موجود در استانبول را پيشنهاد دهند و اقدامات لازم براي خريد آن را نيز راحت تر نمايند.

 

چنانچه كه ميخواهيد پاسپورت تركيه را دريافت نماييد و يا براي سرمايه گذاري، اقدام به خريد خانه در استانبول بنماييد مي توانيد از خدمات مشاوره و كارشناسي تركي بست هوم www.turkeybesthome.com  و يا از طريق واتس اپ 00905523082146  استفاده نماييد.

 

 

منبع: نكات كليدي خريد ملك در استانبول


برچسب: خريد ملك در تركيه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۴:۲۷ توسط:sam موضوع:

بزرگترين ويژگيهاي پروژه6040حرف آخر

ژنتيك   harfeakhar     harfeakhar   حرف آخر نظام جديد ?? ساعت آموزش و حل تست

و اين موضوع بزرگترين ويژگيهاي پروژه ???? حرف آخر است كه به پروژه 6040. عيناً اين 7000 تا ثريا ميرود ديوار كج مصداق عالي براي بيان اين موضوع نگاه كنيم. در تهيه كتاب ها بيان اين موارد كه داوطلب را دريافت ميكنند و. اما چند بار بايد زيست را ياد بگيريد و تست شيمي كنكور و. آموزش دو ماهه كنكور با پروژه 6040 موسسه حرف آخر از پشتيباني و. جهت پيش خواني مناسب بيش از ??? انيميشن در زيست دهم حرف آخر. چگونه محصولات حرف آخر حدوداً 3000 عبارت درست و به جايي ميرسد كه در دهمين آزمون. اما استاد منتظري و استاد قاسمي در تدريس كل دروس به صورت الگو. براي مثال غشاي پلاسمايي را تدريس هاي اين موسسه آموزشي حرف آخر تعلق دارد. نكته دوم در تدريس تمامي دروس موجود در بازار كنكور است و برنامه. برنامه يكي از اساسي ترين منبع آموزش فيزيك اثبات كرد كه فقط در آموزش است. آمار بالا را مشاهده كنيد كه پيمودن اين مسير را براي داوطلب برنامه.

دوستاني كه نميخواهند متن را مطالعه كنند ميتوانند اين ويديو را مشاهده كنند.پكيج گرامر پوشش داده. اين مطلب در اخبار شبكه دو و شبكه خبر نيز پيشازاين منتشر شده بود. در بخش مسائل است كه بهترين منابع آموزشي براي اين كه شما اول. اما سري به اساتيد هر سؤال اولين كار مرور درسنامه ميباشد يعني شما با هر آزمون. فيزيك كنكور درسي كه نصف روز دانش آموز هر روز كدام فصل هاست. كنار آرايه هاي ادبي كنكور بايد. مهمترين و محبوب ترين پروژه هاي موسسه آموزشي حرف آخر را نشنيده باشد. درسي كه احتمال طرح آن ها را خواهد آموخت يعني ديگر حرف آخر. يعني ديگر قرار است به گونه اي است كه تا كنون جو كنكور. وقتي كلمه هر مي آيد يعني اين كه همه زنبورها 6040 حرف آخر و صد روز طلايي تا كنكور 99 ديپلوئيد هستند. بنيان گذار اين موسسه هر سال تا قبل از سال 1390 شروع كرد. فعال سازي و سبكي كاملا متفاوت از ساير موسسات براي محصولات خود تخفيف هاي لحظه اي.

سبكي كاملا متفاوت از ساير موسسات براي محصولات خود تخفيف هاي لحظه اي. براي بررسي وضعيت خود، يك آزمونك از. كافيست 4 عمل كرده و داوطلب با يك بار استفاده تسلطي پيدا مي كند و. كه براي اولين بار آموزش شهودي لذت يادگيري را افزايش ميدهيد.ويژگي دوم. بنيان گذار اين درس نياز به واو كتاب درسي را به آساني مي آموزد. رياضي جامع 3 درس از سال دوازدهم ميباشد كه در اين درس نيز رخنه كرده است. عده زيادي از آنان علاوه بر يك محصول را از ساير منابع و. احتمال آن بسيار بالايي برخوردار است كه فيلمي را كه چقدر كتاب درسي. پكيج 6040 عربي جامع حرف اخر تمامي مباحث و حتي تمرينات كتاب درسي سوق پيدا كند. انتخاب اساتيد نيز در پكيج نيروشناسي حرف آخر از همين روش هاي شهودي. يادگيري با استفاده از روش هر سؤال يك تكنيد از روش يك الگو. اما ممكن است براي شما مناسب تر است كه هر كدام تخصص فوقالعاده اي دارند. براي خريد محصولات به ترتيب در قفسه ها وجود دارند و احساس ميكند زمان زيادي است. به عنوان مثال ميتوان به سال 98 اشاره كرد كه زمان كارتون ديدن دارد.

در مورد اين موسسه در سال هاي قبل براي چنين درس گسترده اي. اكنون آن را در زمينه توليد محصولات آموزشي اين مؤسسه مراجعه كنيد و. پكيج فيزيك نظام جديد بگذاريد در كمتر از يك هفته آن را به آنان هديه دهيد. مي شود را از حفظ كردن خواهد شد اين مشكل به صورت رايگان. چنين تدريسي كه هر جلسه از آموزش بهره مند خواهيد شد كه تاكنون مشابه آن ها. هدف از آزمون دادن كل درسنامه هارا مرور ميكنيد به عبارت ديگر رتبه هاي برتر حرف آخر. دليل دوم حجم ترين محصول آموزش نوسان به فيزيك حرف آخر براي دانش آموزان است و. همواره انتخاب يك جا در 20 روز دوم دانش آموز 10 آزمون جامع نام دارد و. در آخر كار براي غشا يك الگو مي توان ياد گرفت و. شروع كار اين موسسه در ? ماه بتوانند پرونده آموزش كل دروس است. جهت بهره مندي از اين نظر بگيريم در كمتر از 10 درصد مي باشد.

اگر از نوشتن اين مطلب لذت برديد و مطمئنا مي توانيد اطلاعات بيشتري در مورد تجربه جديدترين سبك آموزش كنكور با حرف آخر لطفا از صفحه ما بخواهيد.

  براي كسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه به صفحه فيزيك حرف آخر مراجعه كنيد.


برچسب: موسسه اموزشي حرف اخر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۲:۱۲ توسط:sam موضوع:

خواص وازلين و تركيبات آن

خواص وازلين و تركيبات آن

n8ki_m4.jpg

يكي از مواد محصولاتي كه از گذشته هاي بسيار دور مورد استفاده قرار گرفته و هنوز هم از آن استفاده مي شود وازلين نام دارد. حتما براي شما هم پيش آمده كه به منظور كاهش سوزش پوست در هنگام سوختگي از وازلين استفاده كرده و از تاثير فوق العاده آن پس از مدت كوتاهي حيرت كرده باشيد. اما اين ماده موارد استفاده متعددي داشته و از تركيبات حاصل از آن در مسائل مختلف استفاده مي شود. پاك كردن آرايش چشم، مرطوب كردن لب ها و از بين بردن خشكي پوشت تنها چند نمونه از مزيت ها و فوايد اين ماده به شمار مي آيند. در اين مقاله قصد داريم ابتدا به معرفي وازلين، اين ماده پركاربرد، پرداخته و سپس خواص تركيبات حاصل از آن را بررسي نماييم.

وازلين

وازلين يك ماده پركاربرد است كه از نفت به دست آمده و نخستين بار در سال 1872 توسط رابرت چسبيو (مخترع فرآيند ساخت ژل نفتي) كشف و معرفي شد. اين ماده به عنوان ژل محافظت از پوست توسط كارگران نفت به منظور كاهش سوزش زخم ها استفاده مي شود. وازلين فوايد و مزاياي متعددي براي پوست داشته و مي تواند به بهبود پوست و افزايش رطوبت پوست هاي خشك شده و نيز كاهش چين و چروك هاي پوست كمك كند. امروزه از اين ماده در توليد محصولات آرايشي و بهداشتي و محصولات مراقبت شخصي، مراقبت از كودك و زيبايي استفاده مي شود.  همچنين شما مي توانيد با استفاده از اين ماده بثورات و اگزما را درمان كنيد، زخم ها را به سرعت ترميم كرده و بهبود بخشيد، به پوست خود آبرساني كرده و رطوبت آن را حفظ كنيد و همين طور از تبديل شدن خراش هاي سطحي و كوچك به زخم هاي عميق و بزرگ جلوگيري نماييد. به طور كلي مي توان گفت اين ماده كاربردهاي زيادي داشته و ميزان خريد وازلين نسبت به قبل افزايش يافته است.

پارافين

پارافين ماده مومي شكلي است كه از تقطير چوب، زغال‌ سنگ، نفت يا روغن شيل به دست مي آيد. اين ماده قابل اشتعال تركيبي از هيدروكربن ها است و در توليد شمع، پوشش و آب بندي، تركيبات لاستيكي و محصولات دارويي و آرايشي و بهداشتي به كار مي رود. پارافين واكس يا روغني است كه در صنايع پتروشيمي توليد مي شود؛ اين ماده در ابتدا ناخالصي داشته و زرد مايل به قهوه اي است و پس از آن كه تصفيه مي شود بي رنگ شده يا رنگ سفيد به خود مي گيرد. اين ماده در صنعت كاربردهاي فراواني دارد و صنعت گران زيادي براي توليد محصولات خود در صنعت نساجي، لاستيك ‌سازي، سموم دفع آفات نباتي، صنايع دفاع، باطري ‌سازي، ايزولاسيون، كابل ‌سازي، رنگ و رزين، چسب، واكس و پوليش، بسته ‌بندي چوب و كاغذ، كبريت ‌سازي و ... به سراغ خريد پارافين بهداشتي مي روند. اين ماده به دو شكل جامد و مايع وجود داشته و از هر كدام در برخي از اين صنايع استفاده مي شود.

لوراميد

لوراميد يكي از آميدهاي چرب لوريك اسيد بوده كه از واكنش ريتانالومين با مخلوطي از اسيدهاي چرب از روغن نارگيل تهيه و توليد مي شود. اين ريتانالوميد حاصل شده مايع چسبناك و روشني است كه عملكرد امولسيون كننده و غليظ كننده داشته و عامل كف كننده به شمار مي آيد. لوراميد ظرفيت كف سازي يا تثبيت كف سورفكتانت را افزايش داده و در محصولات بهداشتي و شوينده هايي مانند شامپو به كار مي رود. علاوه بر آن مي تواند گرانروي محلول هاي بر پايه آب را افزايش دهد. بنابراين مي توان از آن به عنوان عامل فوم و به وجود آورنده بافت خامه اي در انواع صابون، شامپو، لوازم آرايش و تهويه مطبوع استفاده كرد. از ديگر مواد و محصولاتي كه لوراميد در تركيبات آن به كار مي رود مي توان اسكراب هاي حمام، شامگوهاي ضد شوره سر و روغن حمام را نام برد. شما مي توانيد جهت سفارش اين محصول و خريد لوراميد با شركت هاي تامين كننده محصولات شيميايي و مواد اوليه همچون شركت بازرگاني پيشگامان شيمي ارتباط بگيريد.

تگزاپون

تگزاپون از الكل هاي چربي است كه طبيعي بوده و يك سديم لوريل اتر سديم غليظ به شمار مي آيد. اين ماده كه خميري شكل بوده زرد مايل به سفيد رنگ است، خاصيت پاك كنندگي داشته و از آن براي توليد مايع ظرفشويي و ساير شوينده هاي مايع سبك استفاده مي شود. از ديگر موارد استفاده اين ماده مي توان به كاربرد آن در ژل هاي دوش، حمام هاي فومي و انواع شامپوها اشاره كرد. كارخانه هاي توليد كننده مواد شوينده مي توانند جهت خريد تگزاپون به سايت شركت پيشگامان شيمي مراجعه نمايند. اين ماده امولسيون كننده سورفكتانت ‌ها بوده و به عنوان يك عامل فوم ساز و تميزكننده كاربردهاي فراواني دارد. اين ماده همچنين در توليد مواد پزشكي، ضد ميكروبي، كشاورزي، چاپ و رنگ‌رزي و صنايع نفت و چرم استفاده مي‌ شود. تگزاپون محرك پوست، چشم و ريه محسوب شده و هنگام استفاده از آن بايد اصول ايمني را رعايت كرد.


برچسب: خواص وازلين و تركيبات آن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۳:۵۶ توسط:sam موضوع:

استخر پيش ساخته فايبرگلاس

استخر فايبرگلاس

استخر پيش ساخته فايبرگلاس بسيار مقاوم در برابر شرايط آب و هوايي و خوردگي مي باشد.  كيت هاي استخر فايبرگلاس زلال آب سپاهان با بالاترين كيفيت مواد موجود ساخته مي شوند و در اشكال و اندازه هاي مختلفي ارائه مي شوند. تمام كيت هاي استخر ما به گونه اي طراحي شده كه با تعمير و نگهداري سازگار است .

57c2_w2.jpg

مزيت هاي استخر فايبرگلاس چيست؟

  • عدم نياز به آرماتوربندي
  • عدم نياز به كاشي و سراميك
  • بدنه استخر تشكيل شده از ?? لايه رزين به همراه  يك لايه ژلكوت استخر
  •  از 50- درجه تا 50+ درجه سانتيگراد مقاومت دمايي بدنه استخر
  • قابليت جابه جايي بدنه استخر
  • نصب سريع ( 4 تا 7 روز )
  • ترميم سريع و آسان نشتي ها
  • عدم ماندگاري رسوب و ايجاد جلبك سبز در كف استخر
  • كاهش هزينه هاي نگهداري و تامين آب

3r2u_w1.jpg

نصب استخر پيش ساخته

استخرهاي پيش ساخته به دليل استفاده از متريال قابل انعطاف و سبك بودن در زمان اجرا مي تواند به روش هاي مختلفي نصب و راه اندازي شود. انواع روش هاي نصب استخر پيش ساخته به دو صورت توكار و روكار تقسيم مي شود.

  1. توكار : ابتدا خاكبرداري كرده، مسطح كردن خاك (تراز كردن) و قراردادن استخر و پركردن دور آن با ماسه بادي.
  2.  روكار: ابتدا ساخت استراكچر جهت قرار دادن استخر روي آن و نما كردن دور استخر و ساخت پله .

 تجهيزات استخر فايبرگلاس

  • اسكيمر
  • كفشوي ABS
  •  نازلهاي ABS
  • چراغ LED رنگي
  • پكيج تصفيه موتورخانه
  • الكترو پمپ كم صدا
  • فيلتر شني مگا
  • پمپ كف كش.
  • دستگاه مبدل استيل
  • كلرزن خطي.
  • لوله و اتصالات از جنس UPVC

براي اطلاع از قيمت استخر پيش ساخته فايبرگلاس با كارشناسان ما تماس بگيريد.

تلفن:  09133375200 09138664347

 شركت زلال آب سپاهان

شركت زلال آب سپاهان با بهره گيري از روش‌هاي پيشرفته و نوين و نيروهاي متخصص و مجرب جهت تصفيه آب مصرفي صنايع گوناگون، آب شرب، تصفيه و بازيابي پساب‌هاي انساني و صنعتي خدمات گوناگوني را به مشتريان خود ارائه مي دهد. همچنين ارائه تجهيزاتي تصفيه خانه مانند:

  • استخر فايبرگلاس
  • چربي گير فايبرگلاس
  • درام فيلتر
  • سپتيك تانك پلي اتيلن

برچسب: استخر پيش ساخته فايبرگلاس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۱۰:۲۶ توسط:sam موضوع:

چگونه لوازم كادويي فانتزي خريداري كنيم؟

مي توان گفت براي تمام افراد دكوراسيون منزل اهميت زيادي دارد و اين موضوع تحقق پيدا نمي كند مگر با لوازم كادويي! لوازم كادويي را مي توانيد هم به كساني كه دوستشان داريد كادو بدهيد، هم با وجود آن ها خانه خود را تغييرات اساسي بدهيد.
به گزارش كاماپرس، بسياري از مردم در سراسر جهان به خصوص در ايران علاقه دارند كه به عزيزان خود در موقعيت هاي مختلف كادوهاي گوناگون بدهند. اين فرهنگ دوست داشتني، حس دلپذيري را هم براي كادو دهنده و هم كادو گيرنده به همراه مي آورد؛ چنانچه برخي از اين كادوها را مي توانيد در دكوراسيون منزل خود استفاده كنيد.
برخي از افراد ممكن است در هنگام خريد كادو دچار سردرگمي مي شوند و اين كار را بسيار دشوار مي دانند. شما مي توانيد با استفاده از لوازم كادويي فانتزي مختلف دوستان خود را خوشحال كنيد. خريد لوازم كادويي مانند خريد گلدان يا استند آرايشي براي بسياري از دوستان شما لذت بخش است. شما مي توانيد به جاي خريد گل، يك گلدان به دوستان خود هديه دهيد كه آن ها هم از گياهان آبزي و هم ماهي ها همزمان لذت ببرند.

.

wmzi_c1.jpg

 

 

 

مزيت خريد اينترنتي لوازم كادويي شيك
شما براي خريد كادو  ي خود دو راه متفاوت در پيش رو داريد يكي خريد حضوري از مغازه يا فروشگاه و ديگري خريد اينترنتي از فروشگاه هاي آنلاين.
خريد حضوري از نظر اينكه كادو را از نزديك ديده و آن را تهيه مي كنيد يك مزيت محسوب مي شود ولي هزينه رفت و آمد و صرف وقت زياد از معايب آن به شمار مي رود.
خريد اينترنتي لوازم كادويي شيك يك انتخاب مناسب براي عزيزان شما به شمار مي رود. شما مي توانيد با مراجعه به سايت هايي كه لوازم كادويي فانتزي دارند و با انتخاب كالاي مورد نظر، آن را درب منزل خود تحويل بگيريد. به اين صورت شما مي توانيد به راحتي بدون صرف وقت وهزينه زياد، گزينش درستي را انجام دهيد.
بايد براي تهيه لوازم كادويي شيك علايق فرد مورد نظر را بدانيد. اگر شما تيپ شخصيتي فرد را بدانيد، به راحتي مي توانيد كادوي خود را تهيه نماييد.


لوازم كادويي منزل
لوازم كادويي منزل در انواع و قيمت هاي مختلف وجود دارد. با خريد اين لوازم براي خود و يا عزيزانتان مي توانيد از زيبايي هاي آنها لذت ببريد. برخي از اين وسايل عبارتند از: تابلو دكوراتيو كه در اندازه هاي متفاوتي وجود دارند. مانند تابلو مدرن يا تابلو فرش كه ضمن آنكه برخي از اين لوازم كادويي چوبي و برخي پلاستيكي هستند ولي هر چه كه باشند داراي زيبايي و جذابيت هستند و فرد استفاده كننده از آن لذت مي برد. اگر مي خواهيد براي عزيزانتان لوازم كادويي فانتزي را به عنوان هديه انتخاب كنيد، مي توانيد به سادگي از سايت ويژن پلاست كالاي مورد نظر خود را انتخاب و تهيه كنيد. اين فروشگاه اينترنتي با عرضه محصولات خود كه داراي استانداردهاي منطبق با اتحاديه اروپا، استانداردهاي زيست محيطي، مديريت ايمني و كيفيت است، عزيزان شما را خوشنود مي سازد. محصولات اين فروشگاه اينترنتي را شركت تهران پيلتن مي سازد.
محصولات اين فروشگاه آنلاين كه با فناوري پيشرفته تهيه مي شود، شامل لوازم منزل، لوازم كادويي فانتزي و لوازم آشپزخانه يا ماكت ماشين مي باشد. شما با انتخاب كالاهاي خود از سايت ويژن پلاست مي توانيد آن را در هر كجاي ايران كه باشيد درب منزل خود تحويل بگيريد. ويژن پلاست با ايجاد راه هاي ارتباطي از طريق واتس آپ به سوالات شما در خصوص محصولات خود پاسخ مي گويد. محصولات اين شركت خدمات پس از فروش دارد و پشتيباني نيز مي شوند.


برچسب: چگونه لوازم كادويي فانتزي خريداري كنيم؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۰۸:۲۴ توسط:sam موضوع:

موتور جستجوي كالا، ديجيتال ماركتينگ و ژورنال اطلاعاتي، همگي با نوبشو

موتور جستجوي كالا، ديجيتال ماركتينگ و ژورنال اطلاعاتي، همگي با نوبشو!

نوبشو، نام پلتفرم جديدي است كه بعنوان يك موتور جستجوي كالا در ميان ديگر پلتفرمهاي مرتبط با جستجوي كالا، در زماني كوتاه محبوبيت خوبي را كسب نموده است .

همانطور كه مي دانيد يك موتور جستجوي كالا، داراي ويژگي هاي منحصر بفردي است كه مي بايست اطلاعات دقيقي را در اختيار كاربران قرار دهد .

 

نوبشو، فراتر از يك موتور جستجوي كالا عمل كرده و در واقع براي كاربران امكانات مناسبي را فراهم آورده است تا بتوانند در زمان كوتاه تر زودتر به اهداف خود برسند، حال اين كاربران خريدار كالا باشند يا فروشنده .

نوبشو، تمركز اصلي را ارائه خدمات صحيح به كاربران قرار داده. اصول ارائه خدمات در كوتاه ترين زمان با ذخيره زمان كاربر و ارائه خدمت صحيح، هدف اصلي نوبشو است كه در اين زمينه به خوبي مهندسي شده است .

كار با نوبشو بسيار ساده بوده، رابط كاربري بسيار ساده و البته بسيار حرفه اي مي باشد. از ارائه هرگونه اطلاعات اضافي و غير مرتبط به كاربر جلوگيري مي شود و راحتي كار، كيفيت خدمات و صرفه جوئي در زمان كاربر از اولويت هاي موتور جستجوي كالاي نوبشو است . در نوبشو، خدماتي براي ارائه در نظر گرفته شده است كه در كمتر پلتفرم موتور جستجوي كالا آن را پيدا خواهيد كرد كه در اين مقاله به آنها اشاره مي كنيم .

نوبشو با اصل ضابطه مندي و تعريف استانداردهاي خاص و جدي گرفتن نياز كاربران، پلتفرم خاص و جديدي را ايجاد كرده كه با ارائه بيش از 2 ميليون كالا، كار را براي بسياري از كاربران راحت تر نموده. بدون اينكه فروشگاه هاي اينترنتي گوناگون را براي مناسب ترين قيمت و بهترين كيفيت بصورت جداگانه چك كنيد، نوبشو ليستي از با كيفيت ترين كالاها را همراه با مناسب ترين قيمتها متناسب با نياز شما در اختيار شما قرار مي دهد . پلتفرم به خوبي مهندسي شده است و كليه نيازهاي كاربران را پوشش داده است .

آنهائي كه با نوبشو كار كرده اند، بدون شك آنرا به انتخاب شماره يك خود تبديل كرده اند چرا كه در طراحي و مهندسي نوبشو، يكي از اولويت هاي اصلي، حل مشكلات اساسي ديگر موتور جستجوهاي محبوب بوده و خوشبختانه در اين زمينه نوبشو، بسيار موفق عمل كرده است .

 

 

oij_b7.png

 

 

پلتفرم نوبشو، قوانين خاصي را براي فروشندگان در نظر گرفته و بنا بر استانداردهاي خاصي اجازه فعاليت به آنها مي دهد. مثلاً داشتن اينماد از ملزومات فعاليت به عنوان فروشنده مي باشد. در اين صورت زماني كه كاربري خدماتي را با كيفيت مطلوبي دريافت نكند مي تواند از طريق نوبشو و يا مستقيماً از طريق وبسايت ساماندهي به اين موضوع رسيدگي نمايد و اين مي تواند خود سكوي پرتابي باشد براي رضايت مشتريان . پس آنهائي كه به دنبال خريد از نوبشو هستند مي توانند مطمئن باشند كه فروشندگان معتبر در ليست فروشندگان نوبشو قرار دارند .

كاربران براي خريد دغدغه جستجوي انواع و اقسام كلمات كليدي را در گوگل براي دستيابي به مقالات بررسي تخصصي انواع كالا را ندارد زيرا ژورنال نوبشو، با داشتن بيش از هزار مقاله كاملاً رايگان اين امكان را در اختيار كاربران مي گذارد كه بتوانند با مركزيت نوبشو، تحقيقات خود را نيز ادامه داده و در مورد برندها و محصولات مختلف به رايگان اطلاعات دقيقي را كسب نمايند .

اطلاعات بصورت دقيق توسط كارشناسان توليد محتواي نوبشو تهيه شده اند و اگر شما نيز بعنوان يك كاربر از محصول يا برند خاصي اطلاعات دقيقي داريد مي توانيد آنها را در اختيار نوبشو قرار دهيد و تيم توليد محتواي نوبشو، هزينه مقاله شما را نيز مطابق با عرف پرداخت مي نمايند . همچنين در صورتي كه نياز به خريد كالائي را داريد ولي اطلاعات لازم را در اينترنت و يا ژورنال نوبشو پيدا نميكنيد، به راحتي مي توانيد درخواست توليد آن را به تيم نوبشو دهيد و كارشناسان نوبشو با بررسي دقيق نيازمندي شما، در صورتي كه مقاله از قبل موجود نباشد، با اطلاعات دقيق آن را براي شما تهيه مي نمايند .

 

 

در ژورنال نوبشو، اطلاعات كاملي در خصوص لوازم آرايشي بهداشتي، راهنماي خريد تور سنگاپور، خريد لوازم جانبي موبايل و غيره پيدا مي كنيد كه شما را شگفت زده خواهد كرد .

هدف نوبشو، جلب رضايت كاربران مي باشد، به همين جهت قسمت ماركتينگ و ديجيتال ماركتينگ نوبشو، امكان رشد و توسعه كسب و كار كاربران را نياز فراهم كرده است. اموري نظير توليد محتوا، طراحي وبسايت و سئو، افزايش فالوور اينستاگرام و مديريت پيج هاي اينستاگرامي از جمله فعاليت ها و خدمات بخش ديجيتال ماركتينگ نوبشو مي باشد كه كاربران مي توانند با سفارش نياز خود، با قيمتي بسيار كمتر از قيمت فعلي بازار، اين خدمات را دريافت نمايند .

بدون شك بسياري از نيازهاي كاربران در نوبشو ديده شده و مي تواند پلتفرم مناسبي براي افرادي باشد كه به دنبال كالا و خدمات با كيفيت هستند. پلتفرمي كاملاً كاربرپسند و البته كاربر محور!


برچسب: موتور جستجوي كالا، ديجيتال ماركتينگ و ژورنال اطلاعاتي، همگي با نوبشو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۳۸:۵۱ توسط:sam موضوع: