حالا مرا ببوس حالا مرا ببوس .

حالا مرا ببوس

شارژر گوشي هاي سامسونگ

 
باتري گوشي همراه يا تبلت، يكي از مهم ترين قسمت هايي است كه به واسطه استفاده از شارژرهاي تقلبي يا شارژهايي با ولتاژهاي متغير، آسيب مي بيند و دچار مشكل مي شود.
 
دقيقا همانند باتري گوشي هاي هوشمند، باتري هاي تبلت نيز به شارژرهاي تقلبي حساس هستند. اين مورد تنها يكي از عوارض استفاده از شارژر تقلبي است.
 
دلايل بسيار زيادي وجود دارد كه شما را قانع مي كند تا از شارژر اورجينال  استفاده كنيد. گاهي اوقات تنها سري يا همان كلگي شارژر تبلت دچار مشكل مي شود و گاهي اوقات تنها كافيست كه سيم شارژر را تعويض كنيد. به هر حال كاري كه شما بايد انجام بدهيد اين است كه براي جلوگيري از وارد شدن آسيب هاي متفاوت به تبلت خود، تنها شارژر اورجينال را جايگزين شارژر اصلي تبلت كنيد.
 
شارژر تبلت و موبايل
تلفن‌هاي هوشمند و تبلت‌ها آماده هستند تا هر زمان كه نياز داشته باشيم به ما كمك كنند. اما اين قهرمانان كوچك به ياران خود نيز نياز دارند تا مطمئن شوند كه از قدرت برخوردار هستند. به همين دليل ممكن است شارژرهاي تلفن همراه و تبلت‌ها هيجان انگيزترين جنبه نباشند، اما حياتي‌ترين آن هستند. با استفاده از هر شارژر و كابل شارژي مي‌توانيد دستگاه خود را شارژ كنيد، اما بسته به شارژر ممكن است سرعت شارژ متفاوت باشد.
 
انواع شارژر
 
امروزه كاربران داده‌هاي زيادي را با خود حمل مي‌كنند و نگران از دست دادن شارژ گوشي و خاموش شدن آن هستند. به همين منظور انواع مختلفي از شارژرها در استفاده گسترده وجود دارد:
 
1- شارژر ديواري كه از بهترين انواع شارژر بوده و با اتصال مستقيم به برق شهري باتري را تغذيه مي‌كند و بعضي از انواع آن داراي فناوري شارژ سريع هستند.
 
2- شارژر بي‌سيم كه از عرضه آن زمان زيادي نمي‌گذرد، اساس كار اين مدل انتقال انرژي الكتريكي از طريق القايي بوده و در حال حاضر براي تمامي گوشي هاي هوشمند وجود ندارد.
 
3- شارژر فندكي براي افرادي مفيد است كه بيشترين زمان خود را در خودرو سپري مي‌كنند، اين مدل براي استفاده در مسافرت نيز كاربرد بسياري دارد.
 

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۰۵:۰۸ توسط:sam موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :